top of page
-
Hoe ontwerpen jullie een logo?Eerst en vooral wordt er geluisterd naar jouw wensen. Wat zou je graag zien in je logo, welke kleuren wil je graag gebruiken, welke zaken zijn essentieel om in het logo terug te zien komen, etc... Geen inspiratie? Geen probleem, ook met "carte blanche" gaan we aan de slag. Hiermee ga ik aan de slag en ontwerp ik het logo naar je wens.
-
Wat als ik het ontworpen logo niet goed vind?Geen probleem! Bij het ontwerpen van een logo horen steeds 2 gratis revisie rondes. Hierin gaan we aanpassingen doorvoeren zodoende we tot het perfecte resultaat komen. Pssst: nog nooit heeft een klant het logo afgekeurd 🥹!
-
Welke prijs betaal ik voor een logo?We werken niet met een vaste prijs voor een logo, kortweg omdat dit niet transparant is. Sommige logo's zijn gecompliceerder dan andere, dus waarom meer betalen? Bij de aanvang van het project wordt er een prijsvork meegegeven zodoende je niet voor verrassingen komt te staan. Er worden dus het aantal uren werk medegedeeld en de kostprijs per uur.
-
Hoe lang moet ik wachten op mijn logo?De wachttijd hangt af van de periode waarin deze wordt opgevraagd. We streven er altijd na een logo aan te leveren binnen de week. Bij de start van het project wordt er altijd een deadline meegegeven.
-
Op welke manier krijg ik mijn afgewerkte logo?Het logo wordt toegestuurd in alle mogelijke bestanden. AI, pdf, png, jpg,... Op die manier heb je alles in hoogste resolutie. De aanlevering van de hoge resolutie bestanden vindt plaats na betaling van de factuur.
-
Voor welk drukwerk kan ik terecht bij Ray's design?Bij ons kan je terecht voor alle drukwerk. Van visitekaartjes, cadeaubonnen of folders tot spandoeken, dibond borden of balpennen. Alles is mogelijk. Een speciale wens, stel je vraag in een offerte.
-
In welke aantallen moet ik drukwerk bestellen?We leveren drukwerk al voor zeer kleine oplages. Uiteraard verschilt dit van product tot product. Zo kunnen we visitekaartjes al leveren vanaf 50 stuks en balpennen vanaf 25 stuks. Indien je niet meteen weet hoeveel stuks precies je wenst, dan maak ik een lijst met verschillende aantallen en prijzen. Zo is meteen duidelijk welke combinatie best past bij jou.
-
Hoe lang moet ik wachten op mijn drukwerk?Dit hangt af van product tot product. Het meeste van ons drukwerk ontvang je in 1 werkweek. Drukwerk nodig voor een bepaalde datum? Geef deze datum dan zeker mee bij het aanvragen van een offerte. Op die manier kunnen wij nagaan of een spoedlevering al dan niet nodig is.
-
Wat als er een fout in mijn drukwerk staat?Bij een fout in het afgeleverde drukwerk gaan we na vanwaar deze komt. Zo is het zo dat we voor druk steeds om een "GO" vragen bij de klant. Is er een typfout wanneer de klant dit goedgekeurd heeft, dan kunnen wij helaas geen kosteloze herdruk uitvoeren. Is er een fout door het drukken, bijvoorbeeld een schuine bedrukking, dan zullen wij meteen een kosteloze herdruk opstarten. Komt drukwerk kapot aan? Neem meteen een foto op de dag van ontvangst en zend dit naar: info@raysdesign.be vanaf hier kunnen wij kijken wat verkeerd gelopen is en een goede oplossing vinden.
-
Wat zit er allemaal in de prijs van mijn drukwerk?Op de offerte zal er steeds een onderscheid gemaakt worden tussen het drukwerk zelf (bv 500 visitekaartjes) en het aantal uren ontwerp nodig was voor de opmaak van deze visitekaartjes (bv 3u). Op die manier is er een volledige transparantie in de prijszetting van jouw drukwerk. Levering zit altijd inclusief de prijs. Hier wordt dus niets extra voor aangerekend.
bottom of page